Παρασκευή 27 Ιουλίου 2007

Τόσο απλά


Τις τελευταίες ημέρες ξυπνάω μέσα σε ένα σπίτι που γνωρίζω ελάχιστα αλλά αγαπαώ πολύ. Ανοίγω τα μάτια μου γιατί τα χαιδεύει το γλυκό φως του ήλιου που περνά μέσα από τα μισόκλειστα στόρια.

Πριν καλά καλά πλυθώ, τρέχω με το μαγιώ στην παραλία, πιάνω την πρώτη πρώτη ξαπλώστα και αποκοιμιέμαι με τον ήχο του κύματος να με νανουρίζει και το φως του ήλιου να με ζεσταίνει.

Ο ζεστός καφές (ναι...μέσα στο καταλοκαίρο επιμένω...ελληνικά) με ξυπνάει γλυκά και αρχίζω το ταξίδι μου μέσα στην απέραντη θάλασσα. Δε ξέρω γιατί παλιότερα δεν την αγαπούσα. Δεν μου άρεσε το καλοκαίρι. Ισως η κούραση, ίσως οι μυρωδιές από ιδρώτα και αντιλιακά μου δημιουργήσαν μία άσχημη αίσθηση.


Τώρα όμως που το ζω όπως θέλω εγώ... τολμώ να πω ότι το αγαπάω.


Η διαδρομή που ακολουθεί μετά ως τη δουλειά, μου φαίνεται ελάχιστη κι ας είναι περίπου μία ώρα. Οδηγώ και νιώθω το σώμα μου να πάλλεται ακόμη στο ρυθμό των κυμάτων, την αλμύρα στο λαιμό μου, την ανάσα μου γεμάτη κύμα. όταν πια ξαναφτάνω στην πόλη και μπαίνω στο γραφείο είμαι άλλος άνθρωπος...Τόσο απλά.

3 σχόλια:

koulpa είπε...

Αχ μπράβο πολύ αισιόδοξο..
Αγάπησα τη θάλασσα με την πρώτη επαφή (8 μηνών, περπάτησα καί κολύμπησα ταυτόχρονα) καί γιά μεγάλες περιόδους αποτελούσε μάλον πρώτη παρά δεύτερη φύση..
Καλά να περνάτε.:):)

spourgitaki είπε...

@ koulpa
Aποδεικνύεστε λοιπόν... δελφίνι! Αν και δεν μπορώ να ισχυριστώ το ίδιο για τον εαυτό μου, νιώθω τυχερή γιατί έστω και λίγο αργά, ανακαλύπτω την απέραντη ομορφιά της αλλά και τις...βαθιές και ανεξήγητες δυνάμεις της.

koulpa είπε...

..Σκευτόμουν κάτι μεγαλήτερο.. φάλαινα?.. Καλές βουτιές καί ευχαριστώ για την επίσκεψη:)