Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2008

facts


Α΄φάση

Κυριακή απόγευμα.

Χτυπάει το κινητό τηλέφωνο.

-"Ναι;"

-(αντρική σούπερ μπάσα φωνή) Γεια σου.

-(γυναικεία ελαφρώς απορημένη φωνή) Γεια σου

-(πιο παθιάρικα τώρα)Τί κάνεις;

-...καλά

-Πώς περάσατε χθες;

-...μια χαρά...μα ποιός είστε;

-Ελα βρε (άγνωστο γυναικείο όνομα). ο Θοδωρής είμαι

-(αχα!) Λάθος κάνατε

-Αχ συγνώμη..

-Γεια σας.

τουτ τουτ τουτ τουτ τουτ τουτ


Β' φάση

Λεπτα αργότερα χτυπάει το τηλέφωνο ο ίδιος αριθμός

-(ελαφρύς αναστεναγμός) ναι?

-(ίδια σιροπιασμένη φωνή) Έλα (άγνωστο γυναικείο όνομα). ο Θοδωρής είμαι

-(αύτό κι αν το εμπεδώσαμε). Αχ...πάλι λάθος πήρατε

-(ελαφρύ σάστισμα).χμ...κάλεσα το 6977(νούμερα, νούμερα, νούμερα)

-(αχά!) όχι λάθος νούμερο πήρατε...ξανά.

-(ελαφριά απογοήτευση) μάλιστα. συγνώμη

-γειά σας

τουτ τουτ τουτ τουτ τουτ


Γ' (κυριολεκτικά) φάση

Λεπτα αργότερα

Μπιμπ Μπιμ

μήνυμα:

ΧΙΛΙΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΠΡΙΝ. ΕΙΧΑΤΕ ΔΙΚΙΟ ΠΑΤΟΥΣΑ ΛΑΘΟΣ ΠΛΗΚΤΡΟ (σώωωωωπα).ΠΑΝΤΩΣ ΕΧΕΤΕ ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΘΗΛΗΚΗ ΦΩΝΗ (έλα μου???). ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ ΦΩΝΗ!(ναι το εμπεδώσαμε και την πρώτη φορά). ΚΑΛΟ ΣΑΣ ΒΡΑΔΥ. ( η ευγένεια σε μάρανε).

τουτ τουτ τουτ τουτ τουτ τουτ

1 σχόλιο:

koulpa είπε...

xaxa.. μου θύμισες συνάδελφο προ 20ετίας.. ξεκίνησε να πάρει ένα πελάτη που κεγόασταν να πάρουμε επιταγή.. μετά από καιμιά ώρα που μονοπώλησε την μιά γραμμή πάω να δω τι απόκαμε.. τον ακουω μώλις με βλέπει..:"..ε τωρα που έχω το τηλέφωνό σου θα τα ξαναπούμε.." είχε πάρει λάθος!!..:):)