Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου 2008

Μετακομίζω...




όχι δε χωρίζω (προς το παρόν τουλάχιστον γιατί το μέλλον δε διαγράφεται ιδιαίτερα ρόδινο), αλλά γιατί το γραφειάκι μας φαίνεται πως δεν μαε χωράει όλους πια και πλέον επισήμως θα εργάζομαι σε έναν από τους πιο κεντρικούς δρόμους της Θεσσαλονίκης, δίπλα ακριβώς από τα μεγάλα πολυκαταστήματα ρούχων. (Εκ πρώτης άποψως φάινεται άσχετη η παρατήρηση, αλλά προβλέπεται να έχει μεγάλο αντίκτυπο στα οικονομικά μου).

Η μετακόμιση ήταν και ο λόγος της μακράς απουσίας μου από τα διαδικτυακά δρώμενά, οπότε έχω πολλές αποστάσεις να καλύψω.Αυτές τις ημέρες πάντως, μετά από έντονη συναναστροφή με αγαπημένες μου φίλες και το έτερον τους ήμισυ, κατάφερα να καταρρίψω έναν μύθο που είχε εγκατασταθεί στο μυαλό μου από τα παιδικά μου χρόνια.

1 σχόλιο:

koulpa είπε...

χαχα..άντε με το κάλό.. καλό βόλεμα..:):)
..το χρήμα αποκτά αξία την ώρα που το μετατρέπεις σε ευχαρίστηση.. το κακό είναι ότι πρώτα πρέπει να εξασφαλήσεις τη διαβίωση..:):)
Ποίος ο μύθος;:):)
Την καλησπερα μου:):)