Πέμπτη 21 Ιουνίου 2007

o Mr Strange


Σιγά τώρα που θα μου πείτε ότι δεν υπήρξε και στη δική σας ζωή κάποιος Mr. Strange ο οποίος έκανε μία γκεστ εμφάνιση στην καθημερινότητα σας και την έφερε πάνω - κάτω. Συνήθως αυτοί οι τύποι (ναι ναι πρόκειται για γνωστή συνομοταξία) εμφανίζονται από το πουθενά και σε επηρεάζουν χωρίς να το καταλάβουν καν. Μπορεί να μην σου μιλήσουν ποτέ, μπορεί να μη ξέρουν καν ότι΄υπαρχεις ή να μη θυμούντια το όνομα σου, αλλά άθέλά τους, μπορεί να σου αλλάξουν τη ζωή.

Ο δικός μου Mr Strange έκανε την εμφάνιση του στα μέσα Μαίου κάτώ από τις πλέον ιδανικές συνθήκες. Σε ταξίδι εργασίας, μακριά από την καθημερινότητα και τις ετικέτες. Χωρίς να του δώσω ιδιαίτερη προσοχή, έκανα απλά και μόνο τη δουλειά μου.Δεν είναι όμορφος... δεν είναι γυμνασμένος, δεν είναι νέος (και αν με διαβάζει σίγουρα δεν είνια ευχαριστημένος) αλλά εξαρχής κάτι με τράβηξε σε αυτόν. Ισως το ότι μου αρέσει η δουλειά του, ο λόγος του, οι γνώσεις του...
Όταν κάποια στιγμή με ακούπμησε, ήταν σαν να με είχε χτυπήσει ηλεκτρικό ρεύμα. Ταράχθηκε όλο μου το είναι.Με συνεπήρε. Φυσικά τέτοιες επαφές (εκτός αν μιλάμε για ατομα άνευ ηθικώναρχών και γενικότερα άνευ αρχών) δεν μπορούν να έχουν συνέχεια...
Μετά από το ταξίδι η μόνη σκέψη ήταν πώς και αν θα ξαναμιλήσουμε.
Δε ξέρω και δε νομίζω πως θα μεταλλαχθεί σε κάτι πιο ουσιαστικό αυτή η επαφή αλλά νιώθω πως τώρα πια αυτός ο άνθρωπος που τόσο ξαφνικά και χωρίς να μπορώ να καταλάβω το γιατί με αναστάτωσε τόσο πολύ θα έινια ένα περίεργο κομάτι της ζωής μου. Θα μου θυμίζει πως υπάρχουν άνθρωποι εξαιρετικοί, οι οποίοι μπορούν να σε εμπνεύσουν ακόμη κια να γίνεις αετός...

Δεν υπάρχουν σχόλια: