Παρασκευή 22 Ιουνίου 2007

Διακοπές; Ναι αλλά πως...


Διακοπεςςςςςςςςςς!!! Μου φωνάζει το μεγαλύτερο μέρος του εγκεφάλου μου και ταυτόχρονα αρνείται να εκτελέσε οποιαδήποτε άλλη εργάσία. Και εγώ απαντώ: Ναι. Διακοπές. Αλλά πως; Γιατί κάθε μέρα αλλάζουν τα σενάρια για τις μέρες άδειας. Στο γραφείο έχω αλλάξει τουλάχιστον 4 φορές τις ημερομήνίες και ήδη έχουν αρχίσει να εξετάζουν σοβαρά το ενδεχόμενο να μην μου δώσουν και άδεια με τόση ταλαιπωρία.
Το Αγόρι με πήρε σήμερα στις 8.30 το πρωί να μου πει ότι πάλι άλλαξε η δική του ημερομηνία!.Τα εισιτήρια που πριν από μία εβδομάδα είχε βρει σε ελάχιστη τιμή τώρα κοστίζουν αφάνταστα και ακόμη δεν έχω καταλήξει που θα πάμε!
p.s. Θέλω να κάνω και μία στάση στο ενδιάμεσο για να δω τον Mr Strange.

p.s. 2 Την ώρα που τα γράφω όλα αυτά το μεγαλύτερο κομάτι του εγκεφάλου μου απαντάει."Ναι καλά...Θα τα καταφέρεις όλα".

Δεν υπάρχουν σχόλια: