Τετάρτη 2 Ιανουαρίου 2008

New Year New Year!






Πρώτο ποστ για το 2008!




Είναι απίστευτο το μέγεθος της χαράς που με γεμίζει κάθε καινούρια αρχή. Κάθε Δευτέρα, κάθε πρώτη του μήνα, αποτελεί σχεδόν αφορμή για εορτασμό!

Ο πιεσμένος χρόνος δεν μου επέτρεψε να κάνω -γραπτώς- έναν απολογισμό της προηγούμενης χρονιάς. Αυτό όμως δεν με στεναχωρεί καθόλου. Μάλιστα δεν ξέρω αν υποσυνείδητα ήταν κάτι που το επιδίωξα κιόλας, αφού το 2007 δεν ήταν ένας καλός χρόνος και σίγουρα η καταγραφή ορίσμένων γεγονότων μόνο χαρά δεν θα με γέμιζε.

Η ουσία για εμένα όμως βρίσκεται αλλού.
Όσα συνέβησαν έχουν καταγραφεί μέσα μου. Όσα πέρασα, είδα, άκουσα, έμαθα και κατανόησα, έχουν γίνει πλέον κομμάτι μου. Και αυτό που επιθυμώ είναι να με συνοδεύουν όλα αυτά στην νέα χρονιά και στην νέα αρχή. Ίσως το λάθος ήταν πως τόσα χρόνια προσπαθούσα κάθε νέα μου αρχή να συνοδεύεται με παράλληλη διαγραφή του παρελθόντος.

Όχι φέτος.

Φέτος η νέα μου αρχή, θα συνοδεύεται από όσα έχω ζήσει. Και θα επιτρέψω σε όλα αυτά να με οδηγήσουν στο αύριο.
Μήπως έχω αρχίσει να ωριμάζω?

Επιτέλους!






Καλή χρονιά σε όλους!







2 σχόλια:

koulpa είπε...

Kαλή ιδέα ίσως γλυτώσετε κάποια ίδια λάθη..:):)
Καλή χρονιά με υγεία και χαρα:):)

Σπύρος Σεραφείμ είπε...

και να είμαστε γεροί...