Τετάρτη 8 Αυγούστου 2007

Άρρωστηηηηη



Πάει! αρρώστησα εν μέσω θέρους! Ο,τι πιο παράλογο μπορούσε να συμβεί μέσα στο καλοκαίρι, ήρθε να πέσει επάνω μου. Το πρωί σηκώθηκα με ένα κεφάλι που ζύγιζε τουλάχιστον 2 τόνους. Πήρα ντεπόν και για σιγουριά πήρα και ένα πονστάν. Ο εκρηκτικός αυτός συνδυασμός προκάλεσε μεγάλη χαρά στο στομάχι μου και για να το γιορτάσουν όλοι μαζί, άρχισε και αυτό να ανακατώνεται!



Έχετε δει ποτέ άνθρωπο να οδηγάει σε slow motion; Ετσι ήμουν εγώ σήμερα καθώς πήγαινα στη δουλειά, στην οποία και θα αφήσω τα κοκαλάκια μου από ότι φαίνεται. Μέχρι να κοιτάξω αν έρχοταν αυτοκίνητο από δεξιά, είχε πλακώσει ουρά από αριστερά. Μέχρι να βάλω πρώτη, γινόταν ξανά κόκκινο το φανάρι.

Μέσα σε όλα, να έχω και 3 φρυγανιές στο κάθισμα του συνοδηγου για παρέα. Διότι ξεκίνησα να τις φάω αλλά το στομάχι μου είχε άλλη γνώμη και τελικά τις έκανα μία ωραιότατη βόλτα στην πόλη.

Εχω καταχωνιαστεί στο πιο απόμακρο γραφείο όπου δεν χτυπάει το κλιματιστικό και κάνω παρέα με τα ζεβασόφτ μου.Ενίοτε και με καμία παστίλια για τον λαιμό. Δεν έχω παράπονο :)


Αψου...

3 σχόλια:

koulpa είπε...

Γείτσες!
..τον έφαγε τον "αφέντη".. Περαστικά:):) Δε τα μουτζώνετε να πάρετε αναρωτική?.. Εγώ δε μπορώ γιατί είμαι one man show..
Καλησπέρα!?:)

spourgitaki είπε...

Ευχαριστώ πολύ!
Δυστυχώς στον ορίζοντα δε διαφαίνεται καμία αναρωτική (εκτός αν δεχτώ να δουλεύω από το κρεβάτι μου και να κοιμάμαι με τον υπολογιστή), άλλά το παλεύω για να σχολάω τουλάχιστον νωρίτερα...
Υπομονή!
Η μάλλον υπομονή και ντεπόν (γιατί είναι πιο αποτελεσματικά)

koulpa είπε...

Αναρώσατε? Αν όχι περαστικά..
Σαλπάρω αύριο για ένα 10ήμερο..
καλό υπόλοιπο καλοκαιριού:):)